loading...
error me
اعلانات

-سلام عزیزان امروز من به شما سایتی معرفی میکنم که خیلی شما هم مشتاق دیدن همچین سایتی بودین بروی عکس کلیک کنید تا بفهمید من چی میگم

-برای اطلاع یابی از مطالب جدید سایت به خبرنامه عضوشوید

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

-مطالب های خود را برای درج در سایت، به شماره 09364816549 ارسال کنید.

- هواداران سایت تنهایی ، سایت رو با نام سایت تنهایی در وب خود لینک کنند !

- ارتباط با من :   weblog:errorSMS.loxblog.com   Yahoo ID:mokhtarpora@yahoo.com





error بازدید : 138 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)


نام ماه

سمبل ماه

شايد نتوانيد درك كنيد كه ديگران چه كار مي كنند حتي ممكن است كاري كه آن ها مي كنند به شما مربوط نباشد. در هر ضورت تغييراتي در اطرافتان پيش مي ‌آيد اما به نفع شماست.

فروردين

ماه نو در برج عقرب است و بر احساس اجتماعی و رمانتیک شما می افزاید.از تفریحات وسرگرمی ها و مسائل احساسی اخیر نشاط زیادی به دست آورده اید و بهتر است به این شادابی ادامه دهید.

 ارديبهشت

قدرت كنترل نفس شما، تحسين برانگيز است و شما معمولاً‌به خودتان مغرور هستيد زيرا اين توانايي را داريد كه آرامش خود را حفظ كنيد، حتي در زمان هاي رويارويي با شرايط سخت، اما امروز صبر و تحمل خود را از دست داده ايد. ممكن است با يك نفر به شدت بحث كنيد، اما درنهايت، شما حرف خود را مي زنيد.

خرداد

امروز اگر خرید کردید بقیه پول تان را بدقت حساب کنید تا کم نباشد . کمی حواس تان پرت است و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که چقدر پول تان کم شده است.

تير

افراد اطراف شما بسيار با محبت و كمك كننده هستند و يك صحبت عادي ممكن است، منجر به فرصتي عالي براي شما شود كه در غير اين صورت شما آن را متوجه نمي شويد. برايتان بسيار خوب است كه بيرون رفته و گردشي بكنيد. هم چنين از نوشتن برخي ايده هايتان روي كاغذ لذت خواهيد برد، چه در دفتر روزانه تان بنويسيد، چه نامه براي شخصي بنويسيد و يا در پرفروش ترين كتابتان بنويسيد كه چه آرزويي داريد.

 مرداد

امروز رفت وآمدهای زیادی در خانه شماست.وقت زیادی را صرف صحبت کردن با اعضای خانواده می کنید زیرا دوست دارید از اخبار جدید با خبر شوید.اگر می خواهید یکی از همکاران را  بهتر بشناسید او را به یک نوشیدنی دعوت کنید.بالاخره یکی از شما دو نفر باید پیش قدم شود.

شهريور

دیروز اعتماد به نفس تان متزلزل شده بود وامروز احتیاج به تقویت و بهبود دارید.پس فکر کنید ببینید چه کاری می توانید در این مورد انجام دهید.احتمالاً کمی توجه به جزئیات می تواند کمک کند.در این صورت ممکن است از بازدید از فروشگاههای مورد علاقه تان لذت ببرید.البته قبل از این که بگویید من این را می خواهم.هم چنین از خرید چیزهایی که احساس لذت بخشی به شما می دهند،خوشحال خواهید شد.

مهر

یک نفر سعی  دارد شما را خوشحال کند و به جای جالبی ببرد.بنابراین اجازه دهید تا خودش همه کارها را مراقبت کند همه کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

آبان

پيشرفت هاي مثبتي در حال اتفاق افتادن هستند و شما بخوبي از اين مسئله آگاهيد. اين خيلي هيجان انگيز است ولي هنوز بايد كمي صبور باشيد تا برنامه به ثمر برسند. مشكل عجله كردن در گرفتن نتايج امنيت كه ممكن است نتوانيدوقت خو را بخوبي زمان بندي و مديريت كنيد و اين به سردرگمي شما ختم شود. داشتن يك روش و سيستم صحيح ممكن است خسته كننده به نظر مي رسد ولي شما را به نتايجي كه مي خواهيد مي رساند.

آذر

مراقب خريدتان باشيد. به خاطر داشته باشيدكه مهم نيست يك شيء چه قدر ارزان باشد، اگر چيزي را لازم نداريد پولتان را به هدر ندهيد. عقل سليمتان را به كار اندازيد هرگز اشتباه نمي كنيد.

دي

بار دیگر دوست دارید همانطور که دلخواهتان است آزاد باشید اما شخصی سعی می کند شما را محدود کند.بی طرف ماندن در بحث ها کار آسانی نیست اما بهترین کار این است که سعی کنید که مسائل را از نقطه نظر دیگران بینید و همفکرتر باشید.

بهمن

امروز قلمرو هوس خانه شماست.مادامیکه بسیاری از ایده های شما بعید است . هنوز مهم است که به سرعت روی کاغذ نوشته شوند.حقیقتاً شما در یک موقعیت وسواسی و در لحظه ای هستید که زندگی شما را به خوبی تغییر می دهد و نباید از آن دست بکشید تا هر احتمالی که از آن فکر می کنید انجام شود.

اسفند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت مارا در چه حدی میبینید
    آیا پسر هستید یا دختر؟
    وب تنهایی

    خرید عینک سایت تنهایی



    خرید شارژ سایت تنهایی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 1,361
  • بازدید کلی : 12,027
  • کدهای اختصاصی
    چاپ این صفحه
    عنوان تبليغات متني
    توضيحات تبليغات متني+ادامه توضيحات

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    لت

    بیتیبت